پارادوکس روحی...






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

امروز به خــــیاط باشی  گفتم :

رخت دامــــادی من ، همچون بخــتم سیاه باشد 

زیر کت جلیقه بگذار ، طوری که وجـــدانم پیدا نباشد

کمی تنگ تر از معمول بدوز ، نباید احساسم به جــایی درز کند 

یقه ی پیراهنم بی دگمه باشد ، بغضم را باید قـــورت دهم 

و درست همان لحظه که مقابل آینه لباس دامادی ام را تجسم میکنم

و با "لبخند دروغین"خودم را برای بودن کنار دیگری "فریب"می دهم

به خـــــیاط گفتم :

وقتی کـه" عشــق " نداری ، دیگــر تفـــاوتی نمی کـند 

" بمـــانی و بگـــندی یا بــروی و بخــــندی "


"
تـــــــو"...

همــــانی کـــه همیشه

"دوستــــــــــــش دارم"

همانی که تا غصه ام میگیرد سروکله اش پیدا می شود

وتــــــامرانخنداند دست بــــــــــردارنمی شود

همــــــــانی که همیشه پــــــر است از

شـــــور و شـــــــــــــادی و زندگی

"تـــــــو" 

همیشه همـــــــــانی....


چه کسی میگــــوید:دوری ســــردی می آورد؟

وقتی کـــــه هــــــرشب با "تــــــــــو"

بندبند وجـــــــودم....گـــــــــــرم میشود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:,ساعت9:35توسط Alireza | |